- Menu przedmiotowe
- Wnioski i procedury załatwiania spraw
Aktualizacja klasyfikacji gleboznawczej gruntów,
- Wniosek o aktualizację klasyfikacji gleboznawczej gruntów
- Dowód wpłaty opłaty skarbowej
Za czynności urzędowe (wydanie decyzji administracyjnej) opłata skarbowa w wysokości 10,00 zł. Wpłaty należy dokonać na konto Urzędu Miejskiego w Świeciu (w Kasie Urzędu Miejskiego w Świeciu (parter) lub na konto: Bank Millenium S.A. Nr konta: 22116022020000000060897881 (w każdym przypadku należy przedstawić dowód wpłaty))
Koszty związane z aktualizacją klasyfikacji gleboznawczej gruntów, przeprowadzane na wniosek ponosi właściciel gruntów.
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne Dz. U. z 2019 r. poz. 725 ze zmianami
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Dz. U. z 2018 r. poz. 1096 ze zmianami
Brak
wniosek-o-aktualizację-klasyfikacji-gruntów.docx (16,59KB)
wniosek-o-aktualizację-klasyfikacji-gruntów.pdf (212,93KB)