ZARZĄDZENIE NR 28/25 STAROSTY ŚWIECKIEGO z dnia 17 marca 2025 r. Zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Świeciu
ZARZĄDZENIE NR 28/25
STAROSTY ŚWIECKIEGO
z dnia 17 marca 2025 r.
Zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Świeciu
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) zarządzam, co następuje:
§ 1. W załączniku do zarządzenia Nr 107/2024 Starosty Świeckiego z dnia 16 grudnia 2024r. w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników Starostwa Powiatowego w Świeciu wprowadzam następujące zmiany :
1) § 9 ust. 4 otrzymuje brzmienie :
„4. Dodatek nie przysługuje za czas nieobecności w pracy z powodu choroby pracownika lub konieczności osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem lub chorym członkiem rodziny, za które pracownik samorządowy otrzymuje z tego tytułu zasiłek z ubezpieczenia społecznego oraz za czas innej usprawiedliwionej nieobecności w pracy.”;
2) § 10 ust. 6 otrzymuje brzmienie :
„6. Dodatek nie przysługuje za czas nieobecności w pracy z powodu choroby pracownika lub konieczności osobistego sprawowania opieki nad dzieckiem lub chorym członkiem rodziny, za które pracownik samorządowy otrzymuje z tego tytułu zasiłek z ubezpieczenia społecznego oraz za czas innej usprawiedliwionej nieobecności w pracy.”;
3) § 12 ust. 3 skreśla się;
4) § 13 ust. 7 skreśla się.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Powiatu.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników poprzez ogłoszenie w ogólnodostępnym folderze sieciowym nazywanym „Publiczny” w podfolderze Wszyscy/Regulaminy oraz poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej znajdującej się na parterze w budynku Starostwa.
Starosta Świecki
Paweł Knapik