ZARZĄDZENIE NR 1/25 STAROSTY ŚWIECKIEGO z dnia 3 stycznia 2025 r. w sprawie ustalenia procedury i zasad ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu
ZARZĄDZENIE NR 1/25
STAROSTY ŚWIECKIEGO
z dnia 3 stycznia 2025 r.
w sprawie ustalenia procedury i zasad ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu
Na podstawie art. 40 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530, 1572, 1717 i 1756), art. 10 ust. 1 i 2, art. 13 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, poz. 295 oraz Dz.U. z 2024 r. poz. 619) oraz § 19 ust. 1 pkt 3, § 20 ust. 1 pkt 4 lit. b, ust. 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 342) zarządzam, co następuje:
§ 1. Ustalam procedurę i zasady ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zobowiązuję kierowników wydziałów merytorycznych i pracowników właściwych merytorycznie oraz głównego księgowego i pracowników Wydziału Finansowego do zapoznania się z treścią niniejszego zarządzenia oraz jego przestrzegania.
§ 3. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Powiatu.
§ 4. Traci moc zarządzenie nr 124/24 Starosty Świeckiego z dnia 30 grudnia 2024 r. w sprawie ustalenia procedury i zasady ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Świecki
Paweł Knapik
Załącznik nr 1 do Zarządzenia 1.25.pdf (126,50KB)
Załącznik nr 2 do Zarządzenia 1.25.pdf (151,87KB)