Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zastępca kierownika w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska

Status:
Przed terminem składania dokumentów
Numer:
OR.K. 2110.9.2024
Nazwa jednostki zlecającej:
Starostwo Powiatowe w Świeciu
Wydział:
Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska
Miejsce pracy:
Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9
Stanowisko:
Zastępca kierownika w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska
Wymiar etatu:
Pełny
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
16-09-2024
Termin składania dokumentów:
27-09-2024
Wymagane dokumenty:
  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
  6. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie 
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne i o korzystaniu z pełni praw publicznych
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku
  9. oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej
Sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Generała Józefa Hallera 9, pocztą, na adres siedziby Starostwa Powiatowego, z dopiskiem „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Zastępca kierownika w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska”, pocztą elektroniczną na adres , lub za pośrednictwem platformy ePUAP.

Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
  1. Wykształcenie wyższe o specjalności: budownictwo, architektura, urbanistyka.
  2. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
  3. Co najmniej trzyletni  okres zatrudnienia, w tym minimum roczny okres zatrudnienia w administracji samorządowej lub rządowej.
  4. Znajomość przepisów ustaw: prawo budowlane, prawo ochrony środowiska, o samorządzie powiatowym, kodeks postępowania administracyjnego oraz o ochronie danych osobowych.
  5. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych.
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  7. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
  1. Umiejętność analizowania przepisów prawa i zbiorów dokumentów.
  2. Umiejętność obsługi komputera i obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych.
  3. Umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu.
  4. Komunikatywność.
  5. Samodzielność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:

Nadzorowanie postępowań w zakresie poniższych spraw wynikających z Prawa budowlanego:

  1. Prowadzenie postępowań w sprawie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych.
  2. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych, które nie wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
  3. Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę.
  4. Prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę.
  5. Prowadzenie postępowań w sprawie uchylenia decyzji o pozwoleniu na budowę.
  6. Prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o wygaśnięciu decyzji o pozwoleniu na budowę.
  7. Prowadzenie postępowań w sprawie przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu.
  8. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
  9. Prowadzenie postępowań w sprawie zezwolenia na realizacje inwestycji w zakresie dróg publicznych.
  10. Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu.
  11. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających powierzchnię użytkową lokalu mieszkalnego.
  12. Obsługa programu ESTIMA-ARCHITEKTURA, RWDZ, MDok, itd.

W zakresie kompetencji Starosty wynikających z poniższych ustaw:

  1. z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska.    
  2. z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  3. z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne.
  4. z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
  5. z dnia 28 września 1991 r. o lasach.
  6. z dnia 13 października 1995 r. prawo łowieckie.
  7. z dnia 9 czerwca 2011 r. prawo geologiczne i górnicze.
  8. z dnia 12 czerwca 2015 r. o handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych.
  9. z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji.
  10. z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym.
  11. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Informacja o warunkach pracy:
  1. wymiar czasu pracy – pełny etat.
  2. umowa o pracę, zatrudnienie od dnia 1 listopada 2024 roku.
  3. praca związana z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
  4. praca przy monitorze komputerowym powyżej czterech godzin dziennie.
  5. miejsce świadczenia pracy – Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9,
  6. pomieszczenie jednoosobowe, I piętro.
  7. budynek posiada windę.
Dodatkowe informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze w Starostwie Powiatowym, w Świeciu wyższy niż 6%.

Kontakt z kandydatami będzie się odbywać za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Lista wybranych kandydatów:
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: zastępca kierownika Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Świeciu, została wybrana Pani Anna Górska, zam. w Laskowicach.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Anna Górska uzyskała dobrą ocenę z rozmowy kwalifikacyjnej, spełniając tym wymogi pracodawcy.

PDFKlauzula informacyjna do rekrutacji.pdf (123,09KB)
DOCXKwestionariusz kandydata.docx (14,66KB)
DOCXOświadczenie o niekaralności.docx (13,68KB)
DOCXOświadczenie o stanie zdrowia.docx (12,26KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego