Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Podinspektor ds. obsługi zarządu powiatu

Status:
Rozstrzygnięte
Numer:
OR.K.2110.7.2024
Nazwa jednostki zlecającej:
Starostwo Powiatowe w Świeciu
Wydział:
Biuro Rady
Miejsce pracy:
Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9
Stanowisko:
Podinspektor ds. obsługi zarządu powiatu
Wymiar etatu:
pełny etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
23-07-2024
Termin składania dokumentów:
02-08-2024
Wymagane dokumenty:
  1. oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
  2. życiorys (CV);
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy;
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach;
  6. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
  7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne i o korzystaniu z pełni praw publicznych
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku
  9. oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej
Sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Generała Józefa Hallera 9, lub pocztą, na adres siedziby Starostwa Powiatowego, z dopiskiem „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. obsługi zarządu powiatu”, bądź pocztą elektroniczną na adres , lub za pośrednictwem platformy ePUAP w terminie do dnia 2 sierpnia 2024 roku.

Kontakt z kandydatami będzie się odbywać za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe (preferowane: politologia, administracja, dziennikarstwo);
  2. co najmniej 2-letni okres zatrudnienia, w tym co najmniej roczny okres zatrudnienia w administracji samorządowej lub rządowej;
  3. znajomość przepisów ustaw: o samorządzie powiatowym, Kodeks postępowania administracyjnego i o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz Statutu Powiatu Świeckiego;
  4. umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office oraz innych urządzeń biurowych;
  5. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych;
  6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  7. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. nieposzlakowana opinia.
Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:
  1. umiejętności związane z organizacją pracy własnej;
  2. umiejętność szybkiego pisania na komputerze;
  3. posługiwania się językiem polskim w stopniu niezbędnym do samodzielnego tworzenia materiałów informacyjnych/publikacji (mile widzialne udokumentowane doświadczenie);
  4. samodzielność, dokładność, dyspozycyjność, punktualność;
  5. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:
  1. przygotowywanie, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z pracami zarządu powiatu;
  2. opracowywanie w uzgodnieniu z Sekretarzem porządku posiedzeń zarządu powiatu;
  3. przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń zarządu powiatu;
  4. przygotowywanie dla Starosty sprawozdań z prac zarządu;
  5. prowadzenie rejestrów:
    1. uchwał, decyzji i postanowień zarządu powiatu ;
    2. zarządzeń Starosty;
  6. przekazywanie podjętych uchwał zarządu powiatu do realizacji poszczególnym wydziałom starostwa i jednostkom organizacyjnym;
  7. podawanie do publicznej wiadomości zarządzeń Starosty oraz uchwał i innych rozstrzygnięć zarządu powiatu, poprzez ich zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej i wywieszanie na tablicy ogłoszeń/informacyjnej w Starostwie;
  8. podawanie do publicznej wiadomości informacji nt. działań Starosty oraz zarządu powiatu poprzez przygotowanie materiałów informacyjnych i ich publikację na stronie internetowej powiatu, oficjalnych kanałach w mediach społecznościowych oraz pocztę elektroniczną;
  9. przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej;
  10. udzielanie pomocy radnym w wykonywaniu obowiązków radnego;
  11. wykonywanie innych doraźnych poleceń Starosty i Sekretarza.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Informacja o warunkach pracy:
  1. wymiar czasu pracy – pełny etat;
  2. umowa o pracę, zatrudnienie od dnia 19 sierpnia 2024 roku;
  3. praca związana z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta zewnętrznego i wewnętrznego;
  4. praca przy monitorze komputerowym powyżej czterech godzin dziennie;
  5. miejsce świadczenia pracy – Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9,
  6. pomieszczenie wieloosobowe, II piętro,
  7. budynek posiada windę.
Dodatkowe informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze w Starostwie Powiatowym, w Świeciu wyższy niż 6%.

Lista wybranych kandydatów:
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. obsługi Zarządu Powiatu w Starostwie Powiatowym w Świeciu, została wybrana Pani Dorota Habel, zamieszkała w Świeciu.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Dorota Habel uzyskała najwyższą, ocenę z rozmowy kwalifikacyjnej, spełniając tym wymogi pracodawcy.

PDFKlauzula informacyjna do rekrutacji.pdf (123,09KB)
DOCXKwestionariusz kandydata.docx (14,66KB)
DOCXOświadczenie o niekaralności.docx (13,68KB)
DOCXOświadczenie o stanie zdrowia.docx (12,26KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego