Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.

Status:
Przed terminem składania dokumentów
Numer:
OR.K. 2110.7.2025
Nazwa jednostki zlecającej:
Starostwo Powiatowe w Świeciu
Wydział:
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Miejsce pracy:
Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9
Stanowisko:
Inspektor
Wymiar etatu:
Pełny etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
04-06-2025
Termin składania dokumentów:
20-06-2025
Wymagane dokumenty:

1. Oferta z wnioskiem o zatrudnienie.
2. Życiorys (CV).
3. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
5. Kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8. Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku.
9. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej - /wzór do pobrania strony:bip.csw.pl/.

Sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: należy składać  w siedzibie Starostwa Powiatowego  w Świeciu, ul. Generała Józefa Hallera 9, pokój 303 II piętro, lub pocztą na adres siedziby Starostwa Powiatowego,  z dopiskiem „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor WGK”, pocztą elektroniczną na adres sekretariat@csw.pl, za pośrednictwem platformy ePUAP lub systemu e-doręczeń  w terminie do dnia 20 czerwca 2025 roku.

Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:

1. Wykształcenie średnie lub wyższe w dziedzinie geodezji.
2. Co najmniej 5-letni staż pracy  w przypadku kandydatów ze średnim wykształceniem.
3. Co najmniej 3-letni staż pracy w przypadku kandydatów z wyższym wykształceniem, w tym 2-letnie doświadczenie zawodowe na  stanowisku pracy opisanym w punkcie III – zakres wykonywanych zadań.
4. Znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych,  prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 27 lipca 2021r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, KPA.
5. Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania z grupy Microsoft Office (Word, Excel).
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
8. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych.
9. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:

1. Znajomość środowiska informatycznego TurboEwid.
2. Umiejętność organizacji pracy oraz doświadczenie w obsłudze interesantów.
3. Doświadczenie w obsłudze interesantów, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
4. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
5. Samodzielność, odporność na stres, staranność i dokładność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:

1. Zakładanie i prowadzenie ewidencji gruntów i budynków.
2. Aktualizacja danych objętych ewidencją gruntów i budynków.
3. Wydawanie zaświadczeń właściwych dla ewidencji gruntów i budynków.
4. Nadzór nad ochroną materiałów i dokumentów gromadzonych w ramach ewidencji gruntów i budynków.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Informacja o warunkach pracy:

1. Wymiar czasu pracy – pełny etat.
2. Umowa o pracę.
3. Miejsce świadczenia pracy – Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9.
4. Budynek wielokondygnacyjny z windą.
5. Praca przy monitorze komputerowym powyżej czterech godzin dziennie, związana z bezpośrednią i telefoniczną obsługą interesanta zewnętrznego.

Dodatkowe informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze w Starostwie Powiatowym,  w Świeciu był wyższy niż 6%.

Kontakt z kandydatami będzie się odbywać za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

PDFKlauzula informacyjna do rekrutacji.pdf (123,09KB)
DOCXKwestionariusz kandydata.docx (14,66KB)
DOCXOświadczenie o niekaralności.docx (13,68KB)
DOCXOświadczenie o stanie zdrowia.docx (12,26KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego