Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Podinspektor ds. budownictwa w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska

Status:
Przed terminem składania dokumentów
Numer:
OR.K.2110.6.2025
Nazwa jednostki zlecającej:
-
Wydział:
Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska
Miejsce pracy:
Starostwo Powiatowe w Świeciu, przy ul. Gen. J. Hallera 9
Stanowisko:
podinspektor
Wymiar etatu:
pełny etat
Ilość etatów:
1
Data ogłoszenia:
07-05-2025
Termin składania dokumentów:
19-05-2025
Wymagane dokumenty:

1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 
4) kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
6) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,
9) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej / wzór do pobrania ze strony: bip.csw.pl/,

Sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Generała Józefa Hallera 9, pocztą, na adres siedziby Starostwa Powiatowego, z dopiskiem „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. budownictwa w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska”, pocztą elektroniczną na adres , lub za pośrednictwem platformy ePUAP w terminie do dnia 19 maja 2025 roku.

Kontakt z kandydatami będzie się odbywać za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:

1. Wykształcenie:
   1.1. minimum średnie o specjalności: budownictwo, architektura, urbanistyka, inżynieria środowiska;
   1.2.wyższe o specjalności: administracja, prawo, politologia.
2. Co najmniej 3-letni okres zatrudnienia w administracji samorządowej lub rządowej w przypadku kandydatów ze średnim wykształceniem, wymienionych w punkcie 1.1.
3. Co najmniej 2-letni okres zatrudnienia w administracji samorządowej lub rządowej w przypadku kandydatów z wyższym wykształceniem, wymienionych w punkcie 1.2.
4. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, prawo budowlane, o własności lokali, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz Kodeks postępowania administracyjnego.
5. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
7. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:

1. Umiejętność obsługi komputera i obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych. 
2. Myślenie  analityczne, umiejętność organizacji pracy własnej, doświadczenie w obsłudze interesantów. 
3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
4. Samodzielność.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:

1. Prowadzenie postępowań w sprawie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych.
2. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych, które nie wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę.
4. Prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę. 
5. Prowadzenie postępowań w sprawie uchylenia decyzji o pozwoleniu na budowę.
6. Prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o wygaśnięciu decyzji o pozwoleniu na budowę.
7. Prowadzenie postępowań w sprawie przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu.
8. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
9. Prowadzenie postępowań w sprawie zezwolenia na realizacje inwestycji w zakresie dróg publicznych.
10. Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu.
11. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających powierzchnię użytkową lokalu mieszkalnego.
12. Obsługa programu ESTIMA-ARCHITEKTURA, RWDZ, MDok, itd.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy:
-
Informacja o warunkach pracy:

1. Wymiar czasu pracy – pełny etat.
2. Umowa o pracę.
3. Praca związana z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta zewnętrznego.
4. Praca przy monitorze komputerowym powyżej czterech godzin dziennie.
5. Miejsce świadczenia pracy – Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9, 
6. Pomieszczenie wieloosobowe, I piętro.
7. Budynek posiada windę.   

Dodatkowe informacje:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze w Starostwie Powiatowym, w Świeciu wyższy niż 6%.

Lista wybranych kandydatów:
-
Uzasadnienie wyboru:
-

PDFKlauzula informacyjna do rekrutacji.pdf (123,09KB)
DOCXKwestionariusz kandydata.docx (14,66KB)
DOCXOświadczenie o niekaralności.docx (13,68KB)
DOCXOświadczenie o stanie zdrowia.docx (12,26KB)
 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego