Podinspektor ds. budownictwa w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
2) życiorys (CV),
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
6) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku,
9) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej / wzór do pobrania ze strony: bip.csw.pl/,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Generała Józefa Hallera 9, pocztą, na adres siedziby Starostwa Powiatowego, z dopiskiem „dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. budownictwa w Wydziale Budownictwa i Ochrony Środowiska”, pocztą elektroniczną na adres , lub za pośrednictwem platformy ePUAP w terminie do dnia 19 maja 2025 roku.
Kontakt z kandydatami będzie się odbywać za pośrednictwem poczty elektronicznej.
1. Wykształcenie:
1.1. minimum średnie o specjalności: budownictwo, architektura, urbanistyka, inżynieria środowiska;
1.2.wyższe o specjalności: administracja, prawo, politologia.
2. Co najmniej 3-letni okres zatrudnienia w administracji samorządowej lub rządowej w przypadku kandydatów ze średnim wykształceniem, wymienionych w punkcie 1.1.
3. Co najmniej 2-letni okres zatrudnienia w administracji samorządowej lub rządowej w przypadku kandydatów z wyższym wykształceniem, wymienionych w punkcie 1.2.
4. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, prawo budowlane, o własności lokali, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz Kodeks postępowania administracyjnego.
5. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
7. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Nieposzlakowana opinia.
1. Umiejętność obsługi komputera i obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych.
2. Myślenie analityczne, umiejętność organizacji pracy własnej, doświadczenie w obsłudze interesantów.
3. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
4. Samodzielność.
1. Prowadzenie postępowań w sprawie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych.
2. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych, które nie wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
3. Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę.
4. Prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o zmianie pozwolenia na budowę.
5. Prowadzenie postępowań w sprawie uchylenia decyzji o pozwoleniu na budowę.
6. Prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o wygaśnięciu decyzji o pozwoleniu na budowę.
7. Prowadzenie postępowań w sprawie przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu.
8. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
9. Prowadzenie postępowań w sprawie zezwolenia na realizacje inwestycji w zakresie dróg publicznych.
10. Wydawanie zaświadczeń o samodzielności lokalu.
11. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających powierzchnię użytkową lokalu mieszkalnego.
12. Obsługa programu ESTIMA-ARCHITEKTURA, RWDZ, MDok, itd.
1. Wymiar czasu pracy – pełny etat.
2. Umowa o pracę.
3. Praca związana z bezpośrednią i telefoniczną obsługą klienta zewnętrznego.
4. Praca przy monitorze komputerowym powyżej czterech godzin dziennie.
5. Miejsce świadczenia pracy – Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9,
6. Pomieszczenie wieloosobowe, I piętro.
7. Budynek posiada windę.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze w Starostwie Powiatowym, w Świeciu wyższy niż 6%.
Klauzula informacyjna do rekrutacji.pdf (123,09KB)
Kwestionariusz kandydata.docx (14,66KB)
Oświadczenie o niekaralności.docx (13,68KB)
Oświadczenie o stanie zdrowia.docx (12,26KB)