- Menu przedmiotowe
- Aktualności
Ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika na zastępstwo
Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9 poszukuje do zatrudnienia pracownika na czas określony w celu zastępstwa urzędnika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności Wydział: Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami.
1. Wymagania niezbędne wobec kandydata na wolne stanowisko.
- wykształcenie średnie lub wyższe w dziedzinie geodezji;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku pracy opisanym w punkcie nr 3 – zakres wykonywanych zadań;
- znajomość Ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych
i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; - obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania
z grupy Microsoft Office (Word, Excell);
2. Wymagania dodatkowe wobec kandydata na wolne stanowisko.
- znajomość środowiska informatycznego TurboEwid;
- umiejętność organizacji pracy oraz doświadczenie w obsłudze interesantów;
- doświadczenie w obsłudze interesantów;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
- samodzielność, odporność na stres, staranność i dokładność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
- Weryfikacja dokumentacji geodezyjno-kartograficznej wpływającej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wraz ze sporządzeniem właściwego protokołu weryfikacji.
- Aktualizacja baz danych określonych w Ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.
- Skanowanie, rejestrowanie i wprowadzanie do obowiązującego systemu teleinformatycznego wyników prac geodezyjno-kartograficznych.
- Sporządzanie zawiadomień o wprowadzonych zmianach w bazie danych ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Współpraca z referatem ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualności w/w baz danych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym.
- wymiar czasu pracy – pełny etat;
- umowa o pracę na czas określony;
- miejsce świadczenia pracy – Starostwo Powiatowe w Świeciu, ul. Gen. J. Hallera 9;
- budynek wielokondygnacyjny z windą;
- praca przy monitorze komputerowym powyżej czterech godzin dziennie.
5. Wymagane dokumenty:
- oferta z wnioskiem o zatrudnienie;
- życiorys (CV) z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata na wolne stanowisko dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - wzór do pobrania ze strony: bip.csw.pl;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów poświadczających aktualny staż pracy;
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne i o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku;
- oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej - wzór do pobrania.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Świeciu, przy ul. Generała Józefa Hallera 9, pokój 302 II piętro, lub pocztą na adres siedziby Starostwa Powiatowego, z dopiskiem „Stanowisko urzędnicze / na zastępstwo/ w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami”, pocztą elektroniczną na adres , lub za pośrednictwem platformy ePUAP.