Zarządzenie Nr 254/18 Starosty Świeckiego z dnia 13 lipca 2018r.
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Digitalizacja dokumentów PZGiK, utworzenie baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych powiatu świeckiego realizowanych w ramach projektu: „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0” dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U.2017.1579 z późn. zm.[1]) i §9 ust. 1 Zarządzenia Nr 243/14 Starosty Świeckiego z dnia 9 lipca 2014r. w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu zarządzam, co następuje:
§1. Polecam przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na Digitalizacja dokumentów PZGiK, utworzenie baz danych BDOT500 i GESUT oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych powiatu świeckiego realizowanych w ramach projektu: „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0” przez Komisję Przetargową w składzie:
1) Romuald Rek – Geodeta Powiatowy;
2) Anna Aniszewska – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami;
3) Dorota Waldowska – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami;
4) Anna Borzemska – Inspektor w Wydziale Organizacyjnym.
§2. Zakres działań Komisji określa Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 243/14 Starosty Świeckiego z dnia 9 lipca 2014r. w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu.
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
STAROSTA
Franciszek Koszowski
[1] Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz.U.2017.2018