Zarządzenie Nr 86/24 Starosty Świeckiego z dnia 16 października 2024 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej składników majątkowych w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. Józefa Hallera 9
Zarządzenie Nr 86/24
Starosty Świeckiego
z dnia 16 października 2024 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej składników majątkowych w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. Józefa Hallera 9
Na podstawie § 11 ust. 1 pkt 1, ust. 4 i 5, § 12 ust.1 pkt 1 i ust. 2 Zarządzenia Nr 40/24 Starosty Świeckiego z dnia 14 maja 2024 r. w sprawie przyjęcia Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Świeciu zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w dniu 18 października 2024 r. składników majątkowych znajdujących się w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. Józefa Hallera 9, które powierzone były do odpowiedzialności materialnej Głównej Księgowej Starostwa Powiatowego w Świeciu Pani Danucie Trajder.
2. Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:
1) środki trwałe;
2) pozostałe środki trwałe, stanowiące wyposażenie wg ewidencji ilościowo- wartościowej;
3) pozostałe środki trwałe, stanowiące wyposażenie wg ewidencji ilościowej.
§ 2
1. Inwentaryzację składników majątkowych określonych w § 1 ust. 2 należy przeprowadzić w drodze spisu z natury metodą pełnej inwentaryzacji okresowej według stanu na dzień 17 października 2024 r. przy użyciu czytnika kodów paskowych.
§ 3
Powołuję komisję inwentaryzacyjną, w której skład wchodzą:
- przewodniczący komisji – Katarzyna Trybuła;
- członek komisji – Katarzyna Meller;
- członek komisji – Mirosław Trybuła.
§ 4
Osoba materialnie odpowiedzialna Pani Danuta Trajder będzie działała jako osoba zdająca składniki majątkowe.
§ 5
Osoba materialnie odpowiedzialna Pani Karolina Kleina będzie działała jako osoba przyjmująca składniki majątkowe.
§ 6
Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych;
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad postępowania określonych w instrukcji inwentaryzacyjnej;
- sporządzenia sprawozdania opisowego z przeprowadzonej inwentaryzacji;
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansowego w terminie 3 dni roboczych po zakończeniu spisu.
§ 7
Zobowiązuję osobę materialnie odpowiedzialną działająca jako osoba zdająca składniki majątkowe do przedstawienia osobie materialnie odpowiedzialnej działającej jako osoba przyjmująca składniki majątkowe w obecności komisji inwentaryzacyjnej składników majątkowych wymienionych w § 1 ust. 2 i potwierdzenia ich stanu faktycznego.
§ 8
Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta Świecki
Paweł Knapik