Zarządzenie Nr 72/24 Starosty Świeckiego z dnia 3 września 2024 r. w sprawie zmiany Polityki Rachunkowości w Starostwie Powiatowym w Świeciu
Na podstawie art. 40 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.[1]) art. 4 ust. 4, art. 10 ust. 1 i 2, art. 13 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120[2]) oraz § 19 ust. 1 pkt 3 i ust. 2, § 20 ust. 1 pkt 4 lit. b, § 21 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 342) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 39/24 Starosty Świeckiego z dnia 14 maja 2024 r. w sprawie „Polityki Rachunkowości w Starostwie Powiatowym w Świeciu” załącznik Nr 5 do Zarządzenia - „Wykaz stosowanych ksiąg rachunkowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu” otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Paweł Knapik
[1]Zmiany do niniejszej ustawy zostały ogłoszone w: Dz. U. z 2023 r. poz. 497, 1273, 1407, 1429, 1641, 1693 i 1872; z 2024 r. poz. 1089.
[2] Zmiany do niniejszej ustawy zostały ogłoszone w: Dz. U. z 2023 r. poz. 295; z 2024 r. poz. 619.
Załącznik do Zarządzenia nr 72.24 Starosty Świeckiego z dn. 03.09.2024.pdf (226,07KB)