Zarządzenie Nr 53/24 Starosty Świeckiego z dnia 25 czerwca 2024 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej składników majątkowych w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. Józefa Hallera 9
Na podstawie § 11 ust. 1 pkt 3 oraz § 12 ust.1 pkt 1 i ust. 2 Zarządzenia Nr 40/24 Starosty Świeckiego z dnia 14 maja 2024 r. w sprawie przyjęcia Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Świeciu zarządzam, co następuje:
§ 1. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w dniu 27 czerwca 2024 r. wartości niematerialnych i prawnych, które powierzone były do odpowiedzialności materialnej Skarbnikowi Powiatu Świeckiego.
§ 2. Inwentaryzację składników majątkowych określonych w § 1 należy przeprowadzić w drodze weryfikacji metodą pełnej inwentaryzacji okresowej według stanu na dzień 26 czerwca 2024 r.
§ 3. Powołuję komisję inwentaryzacyjną, w której skład wchodzą:
1) przewodniczący komisji – Mirosław Trybuła;
2) członek komisji – Wojciech Socha;
3) członek komisji – Mariola Kuźma;
4) członek komisji – Lucyna Gosieniecka.
§ 4. Osoba materialnie odpowiedzialna Pan Dariusz Woźniak będzie działał jako osoba zdająca składniki majątkowe.
§ 5. Osoba materialnie odpowiedzialna Pani Agata Puchowska będzie działała jako osoba przyjmująca składniki majątkowe.
§ 6. Zobowiązuję komisję inwentaryzacyjną do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych;
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad postępowania określonych w instrukcji inwentaryzacyjnej;
3) sporządzenia protokołu z przeprowadzonej weryfikacji;
4) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansowego w terminie 3 dni po zakończeniu spisu.
§ 7. Zobowiązuję osobę materialnie odpowiedzialną działająca jako osoba zdająca składniki majątkowe do przedstawienia osobie materialnie odpowiedzialnej działającej jako osoba przyjmująca składniki majątkowe w obecności komisji inwentaryzacyjnej składników majątkowych wymienionych w § 1 i potwierdzenia ich stanu faktycznego w odniesieniu do dokumentacji i ewidencji księgowej.
§ 8. Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Paweł Knapik