Uchwała Zarządu Nr 2/12/24 zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świeciu
Uchwała Nr 2/12/24
Zarządu Powiatu Świeckiego
z dnia 21 maja 2024 r.
zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świeciu
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 107) uchwala się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Świeciu stanowiącym załącznik do uchwały Zarządu Powiatu Świeckiego nr 223/1484/23 z dnia 20 listopada 2023 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świeciu, wprowadza się następujące zmiany:
1) tytuł Rozdziału 3 otrzymuje brzmienie:
„Zakresy zadań Starosty, Wicestarosty, Sekretarza i Skarbnika”;
2) w § 10 pkt 6 otrzymuje brzmienie:
„6) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec pracowników Starostwa i dyrektorów powiatowych jednostek organizacyjnych;”;
3) § 12 skreśla się;
4) w § 15 ust. 23 otrzymuje brzmienie:
„23) przygotowywanie aktów normatywnych lub innych aktów prawnych w programie do tworzenia dokumentów w formacie XML;”;
5) załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świeciu Schemat organizacyjny Starostwa Powiatowego w Świeciu otrzymuje brzmienie:
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Sekretarzowi Powiatu Świeckiego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Świeciu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Członek Zarządu
Roman Witt
Członek Zarządu
Grzegorz Tomaszewski
Członek Zarządu
Iwona Manys
Członek Zarządu
Anna Belt
Uzasadnienie
Zgodnie z przywołaną na wstępie normą prawną Zarząd Powiatu uchwala Regulamin Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Świeciu.
Proponowane zmiany dotyczą wykreślenia z Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego stanowiska etatowego członka zarządu oraz zadań jemu przypisanych.
Zmiany w Schemacie organizacyjnym stanowiącym załącznik do Regulaminu dotyczą przypisania nadzoru Starosty i Wicestarosty nad działalnością poszczególnych wydziałów.
Wobec powyższego wprowadzone zmiany są uzasadnione.
Wicestarosta
Roman Witt