Uchwała Zarządu Nr 242/1672/24 w sprawie zaopiniowania projektu Uchwały Rady Miejskiej Grudziądza dotyczącej zaliczenia drogi do kategorii dróg powiatowych oraz ustalenia przebiegu w Grudziądzu
Uchwała Nr 242/1672/24
Zarządu Powiatu Świeckiego
z dnia 29 kwietnia 2024 r.
w sprawie zaopiniowania projektu Uchwały Rady Miejskiej Grudziądza dotyczącej zaliczenia drogi do kategorii dróg powiatowych oraz ustalenia przebiegu w Grudziądzu
Na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 107) oraz na podstawie art. 6a i 7a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320) uchwala się co następuje:
§ 1. Pozytywnie opiniuje się projekt Uchwały Rady Miejskiej Grudziądza w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg powiatowych oraz ustalenie przebiegu - drogi stanowiącej nowo wybudowany odcinek drogi łączącej ul. Ludwika Waryńskiego z ul. Rapackiego w Grudziądzu.
§ 2. Wykonanie uchwały zleca się Dyrektorowi Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodnicząca Zarządu Powiatu Świeckiego:
Barbara Studzińska
Członkowie Zarządu:
- Franciszek Koszowski
- Zbigniew Kapusta
- Iwona Manys
Uzasadnienie
Prezydent miasta Grudziądz zwrócił się w sprawie wydania opinii dotyczącej zaliczenia drogi do kategorii dróg powiatowych oraz ustalenie przebiegu drogi łączącej ul. Ludwika Waryńskiego z ul. Rapackiego w Grudziądzu.
Obowiązek wydania opinii w tej sprawie przez zarząd powiatu wynika z art. 6a ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 320).
Starosta
Barbara Studzińska