Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Protokół Nr 27/23 posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Świeckiego z dnia 25 października 2023r.

Obecni na posiedzeniu członkowie Komisji - według załączonej listy obecności.

       

Otwarcia posiedzenia dokonał Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Pan Marek Mazurek, który powitał obecnych, stwierdził quorum pozwalające podejmować uchwały przez Komisję oraz przedstawił porządek obrad, który został przyjęty jednogłośnie w brzmieniu:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu kontroli Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu.
  4. Sprawy różne.
  5. Wolne wnioski.
  6. Zakończenie posiedzenia.

 

Do pkt. 3

 

Pan Marek Mazurek omówił treść protokołu kontroli kompleksowej działalności statutowej Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, który stanowi załącznik do dokumentacji posiedzenia kontrolnego: sygn. akt BR.0012.8.20.2023.

 

Po zapoznaniu się z treścią protokołu przez członków Komisji i przeprowadzonej dyskusji Komisja Rewizyjna  jednogłośnie, 6 głosami za, przyjęła protokół kontroli (Uchwała Nr 40/23).

 

 

Do pkt. 4

 

Pan Marek Mazurek poinformował, że kolejna kontrola Komisji Rewizyjnej związana będzie z nieruchomościami, które zarządzane są przez Powiat Świecki. Zaproponował więc, aby odbyła się ona w dniu 3 listopada 2023 r. o godz. 10:00, z czym radni się zgodzili.

 

Pan Adam Knapik zasugerował, aby ta kontrola miała nieco inny charakter od tych, które już się odbyły. Wskazał, by szybciej określić, jakie dokumenty i informacje mają zostać przygotowane tak, by Komisja mogła sprawnie działać. 

 

Pan Grzegorz Goral zgodził się w tej kwestii i uznał, że byłoby to bardzo przydatne.

 

Pan Adam Knapik wyjaśnił, co konkretnie miał na myśli i jakie dane powinny zostać przygotowane.

 

Pan Marek Mazurek wskazał na cel tej kontroli.

 

Podczas dyskusji członkowie Komisji Rewizyjnej ustalili zakres kontroli oraz dokumenty, jakie zostaną przygotowane do jej sprawnego przeprowadzenia.

 

Pan Grzegorz Tomaszewski zwrócił uwagę, że kontrola nie musi zakończyć się w 1 dzień.

 

Pan Adam Knapik zgodził się z przedmówcą.

 

Pan Grzegorz Goral odniósł się do godziny rozpoczęcia kontroli i konieczności brania dnia wolnego w pracy przez część radnych.

 

Pan Adam Knapik przedstawił kwestie, jakie miałaby zostać sprawdzone oraz poinformował o chęci dołączenia do zespołu kontrolnego przez Przewodniczącą Komisji Polityki Finansowej.  

 

Pan Marek Mazurek, biorąc pod uwagę sugestie członków Komisji Rewizyjnej podsumował toczącą się dyskusje i wskazał obszary, jakie zostaną skontrolowane podkreślając, że celem Komisji Rewizyjnej jest pomocniczość, wskazywanie błędów i ich eliminacja w przyszłym działaniu.

 

 

Do pkt. 5

W punkcie tym nikt nie zabrał głosu.

 

Na tym posiedzenie zakończono.

 

 

Protokolant:

Katarzyna Kwaśnik

Biuro Rady

 

Przewodniczący Komisji

Rewizyjnej

(Mazurek Marek)

 

Członkowie Komisji:

……………………………………

(Fiedurek Tadeusz)

……………………………………

(Fura Waldemar)

……………………………………

(Goral Grzegorz)

……………………………………

(Knapik Adam)

……………………………………

(Tomaszewski Grzegorz)

 

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego