Uchwała Zarządu Nr 230/1542/24 w sprawie zmiany Uchwały Nr 28/209/19 Zarządu Powiatu Świeckiego z dnia 30 lipca 2019 r.
Uchwała Nr 230/1542/24
Zarządu Powiatu Świeckiego
z dnia 22 stycznia 2024 r.
w sprawie zmiany Uchwały Nr 28/209/19 Zarządu Powiatu Świeckiego z dnia 30 lipca 2019 r.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 z późn. zm)[1], uchwala się, co następuje:
§ 1. W Uchwale Nr 28/209/19 Zarządu Powiatu Świeckiego z dnia 30 lipca 2019 r. w sprawie trybu postępowania z pojazdami usuniętymi z drogi i przejmowanymi na własność Powiatu Świeckiego na podstawie art. 130 a, ust. 10 – Prawo o ruchu drogowym oraz powołania zespołu ds. sprzedaży i likwidacji pojazdów dokonuje się zmiany w § 1 w ten sposób, że w miejsce, gdzie występuje stanowisko Kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego wprowadza się stanowisko: Kierownik Wydziału Bezpieczeństwa i Transportu Publicznego.
§ 2. Pozostałe postanowienia nie ulegają zmianie.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodnicząca Zarządu
Barbara Studzińska
Członkowie Zarządu:
- Franciszek Koszowski
- Józef Gawrych
- Zbigniew Kapusta
- Iwona Manys
Uzasadnienie
Zarząd Powiatu Świeckiego w celu uregulowania sposobu postępowania z pojazdami, które na skutek postanowień Sądu stają się własnością Powiatu w 2019 roku podjął stosowną uchwałę. Zadanie wynikające z treści tej uchwały było w kompetencji Wydziału Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego. W 2020 roku nastąpiła zmiana Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świeciu, który zmienił nazwę ww. Wydziału na Wydział Bezpieczeństwa i Transportu Publicznego. Dlatego w celu ujednolicenia nazewnictwa stosowanego w procedurach administracyjnych konieczna jest niniejsza zmiana.
Starosta
Barbara Studzińska
[1] Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 572