Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 6/24 Starosty Świeckiego z dnia 12 stycznia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia likwidacji składników majątkowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu

Rodzaj aktu prawnego:
Zarządzenie
Rok podjęcia:
2024
Status:
Obowiązujący
Kadencja:
2018-2023
Sesja:
Nie dotyczy
Data podjęcia:
12-01-2024
Data rozpoczęcia obowiązywania:
-
Data wejścia w życie:
-
Data publikacji w dzienniku urzędowym:
-
Nr publikacji w dzienniku urzędowym:
Nie dotyczy
Pozycja w dzienniku urzędowym:
Nie dotyczy
Nr aktu prawnego:
6/24
Czego dotyczy dodawany akt prawny:
przeprowadzenia likwidacji składników majątkowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu
Podstawa prawna wydania:
art. 34 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 z późn. zm.), art. 4 ust. 1 i 5, art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), § 1 ust. 6 uchwały Nr 28/209/19 Zarządu Powiatu Świeckiego z dnia 30 lipca 2019 r. w sprawie trybu postępowania z pojazdami usuniętymi z drogi i przejmowanymi na własność Powiatu Świeckiego na podstawie art. 130 a ust. 10 ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz powołania Zespołu ds. sprzedaży i likwidacji tych pojazdów oraz § 13 ust. 3 Zarządzenia Nr 41/21 Starosty Świeckiego z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Świeciu i Zarządzenia Nr 42/21 Starosty Świeckiego z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie sposobu zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu
Akt prawa miejscowego:
Nie

Na podstawie art. 34 ust. 1  ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 z późn. zm. [1]), art. 4 ust. 1 i 5, art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm. [2]), § 1 ust. 6 uchwały Nr 28/209/19 Zarządu Powiatu Świeckiego z dnia 30 lipca 2019 r. w sprawie trybu postępowania z pojazdami usuniętymi z drogi i przejmowanymi na własność Powiatu Świeckiego na podstawie art. 130 a ust. 10 ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz powołania Zespołu ds. sprzedaży i likwidacji tych pojazdów oraz § 13 ust. 3 Zarządzenia Nr 41/21 Starosty Świeckiego z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Świeciu i Zarządzenia Nr 42/21 Starosty Świeckiego z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie sposobu zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Polecam przeprowadzić likwidację w Starostwie Powiatowym w Świeciu w dniu 16 stycznia 2024 r. pojazdów samochodowych przejętych na własność Powiatu Świeckiego usuniętych z drogi na podstawie wniosku Kierownika Wydziału Bezpieczeństwa i Transportu Publicznego.

 

§ 2.  Powołuję komisję likwidacyjną, w której skład wchodzą:

  1. przewodniczący komisji – Ilona Wyka;
  2. członek komisji – Justyna Sień;
  3. członek komisji – Ewa Gromowska.

 

§ 3.  Zobowiązuję komisję likwidacyjną do:

1) przyjęcia od Kierownika Wydziału Bezpieczeństwa i Transportu Publicznego wniosku o przeprowadzenie likwidacji pojazdów samochodowych przejętych na własność Powiatu wraz z protokołem z przeprowadzonych oględzin pojazdów usuniętych z drogi, w przypadku określonym w art. 130 a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym i przejętych na własność Powiatu Świeckiego sporządzonym przez Zespół ds. kwalifikowania pojazdów.

2) sporządzenia protokołu określającego sposób zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych wraz z wyceną szacunkową;

3) przekazania do Głównego Księgowego zatwierdzonego przez Starostę Świeckiego protokołu z przeprowadzonych czynności w celu podjęcia przez Zarząd Powiatu Świeckiego Uchwały w sprawie likwidacji majątku;

4) zorganizowania procesu likwidacji składników majątkowych wskazanych w pkt 1 po podjęciu Uchwały przez Zarząd Powiatu Świeckiego w sprawie ich likwidacji.

 

§ 4. Z przeprowadzonych czynności likwidacyjnych komisja likwidacyjna sporządza protokół.

 

§ 5. Osoby powołane do komisji likwidacyjnej czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie likwidacji składników majątkowych.

 

§ 6.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Starosta

Barbara Studzińska

 

 


[2] Zmiany do niniejszej ustawy zostały ogłoszone w: Dz. U. z 2023 r. poz. 295.

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego