Zarządzenie Nr 82/23 Starosty Świeckiego z dnia 24.10.2023 r. w sprawie powołania Komisji przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji pn. „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu świeckiego, województwo kujawsko – pomorskie”
Na podstawie art. 53 ust. 2 oraz art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz Zarządzenia nr 1/21 Starosty Świeckiego z dnia 4 stycznia 2021 roku w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym z możliwością negocjacji pn. „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu świeckiego, województwo kujawsko – pomorskie” w składzie:
- Jakub Kuśnierz – Przewodniczący Komisji;
- Wioleta Emerle – Członek Komisji;
- Agata Kotwica – Sekretarz Komisji.
§ 2. Obowiązki Komisji przetargowej oraz osób uczestniczących w jej pracach zostały szczegółowo określone w § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Starosta
Barbara Studzińska