Wydanie karty parkingowej dla osoby niepełnosprawnej

Wydział:
Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności
Termin załatwienia:
w ciągu miesiąca od daty złożenia wniosku
Osoba kontaktowa:
Justyna Jasińska
Miejsce załatwienia:
Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Wojska Polskiego 173 86-100 Świecie, parter , biuro 005( informacja)
Telefon kontaktowy:
52 56 83 230
Miejsce odbioru:
Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności ul. Wojska Polskiego 173 86-100 Świecie, parter , biuro 005( informacja)
Wymagane dokumenty:
- wniosek o wydanie karty parkingowej, - jedno zdjęcie o wymiarach 3,5 na 4,5 cm, - dowód wpłaty za wydanie karty parkingowej, - oświadczenie o miejscu pobytu stałego - orzeczenie o niepełnosprawności do wglądu
Opłaty:
21 zł - przelewem na numer rachunku bankowego: 08102018110000010202693778; - kartą płatniczą w siedzibie Zespołu - gotówką do wpłatomatu Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. Józefa Hallera 9 , parter obok biura obsługi interesanta
Tryb odwoławczy:
nie dotyczy
Uwagi:
-
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.z 2023r poz. 1047 tekst jednolity ze zmianami) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 czerwca 2014 r. w sprawie wzoru oraz trybu wydawania i zwrotu kart parkingowych (Dz. U. z 2022r. poz.1611 tekst jednolity)
Typ treści:
Procedury załatwiania spraw

Załączniki

PDFWniosek o wydanie karty parkingowej.pdf (460,30KB)