Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr 60/23 Starosty Świeckiego z dnia 5 września 2023 r. w sprawie przeprowadzenia likwidacji w Starostwie Powiatowym w Świeciu pojazdu przejętego na własność Powiatu Świeckiego usuniętego z drogi

Rodzaj aktu prawnego:
Zarządzenie
Rok podjęcia:
2023
Status:
Obowiązujący
Kadencja:
2018-2023
Sesja:
Nie dotyczy
Data podjęcia:
05-09-2023
Data rozpoczęcia obowiązywania:
05-09-2023
Data wejścia w życie:
05-09-2023
Data publikacji w dzienniku urzędowym:
-
Nr publikacji w dzienniku urzędowym:
Nie dotyczy
Pozycja w dzienniku urzędowym:
Nie dotyczy
Nr aktu prawnego:
60/23
Czego dotyczy dodawany akt prawny:
przeprowadzenia likwidacji w Starostwie Powiatowym w Świeciu pojazdu przejętego na własność Powiatu Świeckiego usuniętego z drogi
Podstawa prawna wydania:
art. 34 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 z późn. zm.), art. 4 ust.1 i 5, art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), § 1 ust. 6 Uchwały Nr 28/2019 Zarządu Powiatu Świeckiego z dnia 30 lipca 2019 r. w sprawie trybu postępowania z pojazdami usuniętymi z drogi i przejmowanymi na własność Powiatu Świeckiego na podstawie art. 130 a ust. 10 ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz powołania Zespołu ds. sprzedaży i likwidacji tych pojazdów oraz § 13 ust. 3 Zarządzenia Nr 41/21 Starosty Świeckiego z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Świeciu i Zarządzenia Nr 42/21 Starosty Świeckiego z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie sposobu zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu
Akt prawa miejscowego:
Nie

                Na podstawie art. 34 ust. 1  ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1526 z późn. zm. [1]), art. 4 ust. 1 i 5, art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm. [2]), § 1 ust. 6 Uchwały Nr 28/2019 Zarządu Powiatu Świeckiego z dnia 30 lipca 2019 r. w sprawie trybu postępowania z pojazdami usuniętymi z drogi i przejmowanymi na własność Powiatu Świeckiego na podstawie art. 130 a ust. 10 ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz powołania Zespołu ds. sprzedaży i likwidacji tych pojazdów oraz § 13 ust. 3 Zarządzenia Nr 41/21 Starosty Świeckiego z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie przyjęcia Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Świeciu i Zarządzenia Nr 42/21 Starosty Świeckiego z dnia 30 czerwca 2021 r. w sprawie sposobu zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych w Starostwie Powiatowym w Świeciu zarządzam, co następuje:

 

§  1.  Polecam przeprowadzić likwidację w Starostwie Powiatowym w Świeciu  w terminie 6 września 2023 r. samochodu marki Volkswagen Touran, nr rejestracyjny OP 7441L przejętego na własność Powiatu Świeckiego usuniętego z drogi na podstawie wniosku Kierownika Wydziału Bezpieczeństwa i Transportu Publicznego.

 

§  2.  Powołuję komisję likwidacyjną, w której skład wchodzą:

1) przewodniczący komisji – Ilona Wyka;

2) członek komisji – Justyna Sień;

3) członek komisji – Marta Suchomska.

 

§ 3.  Zobowiązuję komisję likwidacyjną do:

1) przyjęcia od Kierownika Wydziału Bezpieczeństwa i Transportu Publicznego wniosku o likwidację składnika majątkowego wraz z protokołem z przeprowadzonych oględzin pojazdów usuniętych z drogi, w przypadku określonym w art. 130 a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym i przejętych na własność Powiatu Świeckiego sporządzonym przez Zespół ds. kwalifikowania pojazdów;

2) sporządzenia protokołu określającego sposób zagospodarowania zbędnych i zużytych składników majątkowych wraz z wyceną szacunkową likwidowanego samochodu marki Volkswagen Touran, nr rejestracyjny OP 7441L;

3) przekazania do Głównego Księgowego zatwierdzonego przez Starostę Świeckiego protokołu z  przeprowadzonych czynności w celu podjęcia przez Zarząd Powiatu Świeckiego uchwały w sprawie likwidacji samochodu marki Volkswagen Touran, nr rejestracyjny OP 7441L;

4) zorganizowania procesu likwidacji samochodu marki Volkswagen Touran, nr rejestracyjny OP 7441L po podjęciu przez Zarząd Powiatu Świeckiego uchwały w sprawie likwidacji tego składnika majątkowego.

 

§ 4. Z przeprowadzonych czynności likwidacyjnych komisja likwidacyjna sporządza protokół.

§ 5. Osoby powołane do komisji likwidacyjnej czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie likwidacji składnika majątkowego.

§  6.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Starosta

Barbara Studzińska

 

[2] Zmiany do niniejszej ustawy zostały ogłoszone w: Dz. U. z 2023 r. poz. 295.

Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego