Zarządzenie Nr 36/19 Starosty Świeckiego z dnia 14 października 2019r. w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu.
w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu.
Na podstawie art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2019 r. poz. 1843), art. 35 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 511) oraz art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U.2019r. poz. 869) zarządzam, co następuje:
§1. Ustalam Regulamin udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu.
§2. 1. Powierzam prowadzenie spraw objętych Regulaminem udzielania zamówień publicznych wnioskodawcom.
2. Zobowiązuję wnioskodawców do zapoznania podległych pracowników z treścią Regulaminu oraz stałego i bieżącego podnoszenia poziomu swojej wiedzy w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
§3. Tracą moc Zarządzenie Nr 243/14 Starosty Świeckiego z dnia 9 lipca 2014 roku w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu oraz Zarządzenie Nr 35/15 Starosty Świeckiego z dnia 4 maja 2015 roku w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Świeciu.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
STAROSTA
Barbara Studzińska