Zarządzenie Nr 19/18 Starosty Świeckiego z dnia 19 grudnia 2018 r.
w sprawie określenia zadań członków Zarządu Powiatu Świeckiego dotyczących nadzoru nad funkcjonowaniem komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Świeciu.
Na podstawie § 108 Statutu Powiatu Świeckiego stanowiącego załącznik do Uchwały Nr IV/31/2003 Rady Powiatu Świeckiego z dnia 29 stycznia 2003r. w sprawie uchwalenia tekstu jednolitego Statutu Powiatu Świeckiego (Dz. Urz. Woj. Kuj. – Pom. Nr 22, poz. 444 ze zm.[1]) oraz § 11 i § 11a Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świeciu, przyjętego uchwałą Rady Powiatu Świeckiego nr VI/42/15 z dnia 27 marca 2015 r. zarządzam, co następuje:
§ 1. Ustalam, że do zakresu zadań Wicestarosty Świeckiego należy merytoryczny nadzór nad działalnością następujących komórek organizacyjnych:
1. Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami,
2. Wydziału Komunikacji i Dróg,
3. Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
§ 2. Do zadań Etatowego Członka Zarządu należy merytoryczny nadzór nad działalnością:
1. Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
2. Wydziału Architektury i Budownictwa
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
STAROSTA
(Barbara Studzińska)
[1] Zmiany do wymienionej uchwały zostały ogłoszone w Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2008r. Nr 10, poz. 111, z 2015r. poz. 1631, z 2018r. poz. 4955.