Zarządzenie Nr 135/16 Starosty Świeckiego z dnia 14 grudnia 2016 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej w Starostwie Powiatowym w Świeciu.
Na podstawie art. 26 ust. 1, ust. 3 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2016, poz. 1047 ) oraz § 13 ust. 2 Zarządzenia Nr 68/15 Starosty Świeckiego z dnia 28 października 2015 r. w sprawie przyjęcia Instrukcji Inwentaryzacyjnej w Starostwie Powiatowym w Świeciu zarządzam co następuje:
§1. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej w dniu 02 stycznia 2017 r. w Wydziale Organizacyjnym- paliwa w samochodach służbowych .
§2. Inwentaryzację składników majątkowych określonych w § 1 należy przeprowadzić drogą spisu z natury na dzień 31 grudnia 2016 r.
§3. Powołuję komisję inwentaryzacyjną, w której skład wchodzą;
- przewodnicząca komisji – Marlena Kolbusz,
- członek komisji – Małgorzata Witt,
- członek komisji – Ewa Gromowska.
§4. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w Wydziale Finansowym w terminie do dnia 31 grudnia 2015 r.
§5. Zobowiązuję komisję do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad postępowania określonych w instrukcji inwentaryzacyjnej,
- sporządzenia sprawozdania opisowego z przeprowadzonej inwentaryzacji oraz rozliczenia się z nie zużytych druków spisu z natury,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Wydziału Finansowego w terminie 1 dnia po zakończeniu spisu.
§6. Zobowiązuję osoby materialnie odpowiedzialne Pana Leszka Kowalskiego i Pana Krzysztofa Rozmusa do przedstawienia komisji inwentaryzacyjnej składników majątkowych wymienionych w § 1 i potwierdzenie ich stanu faktycznego.
§7. Osoby powołane do komisji inwentaryzacyjnej czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§8. Zarządzenie obowiązuje z dniem podpisania.
STAROSTA
Franciszek Koszowski