Wniosek o wprowadzenie zmiany do ewidencji gruntów, budynków i lokali

Przed przekazaniem wniosku lub formularza drogą elektroniczną prosimy o zapoznanie się z klauzulą informacyjną w celu zapoznania się przysługującymi prawami dotyczącymi ochrony danych osobowych.

    • Wydział Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
    • Termin załatwienia 30 dni
    • Osoba kontaktowa podano w dalszej części procedury - w uwagach
    • Miejsce załatwienia Starostwo Powiatowe w Świeciu
      ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie
      parter pokój 120
    • Telefon kontaktowy 52 56 83 137
    • Miejsce odbioru Starostwo Powiatowe w Świeciu
      ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie
      parter pokój 120
    • Wymagane dokumenty Wniosek o wprowadzenie zmiany do ewidencji gruntów, budynków i lokali
    • Opłaty ---
    • Tryb odwoławczy Tryb odwoławczy dotyczy tylko przypadku, gdy aktualizacja bazy ewidencyjnej odbywa się w drodze decyzji. Od orzeczenia służy stronom prawo odwołania do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
    • Uwagi

      Osoba kontaktowa:

      Maria Jakubowska – Gmina Jeżewo, Warlubie, Nowe, Drzycim, Dragacz

      Jadwiga Mielewska – Gmina Bukowiec, Świekatowo, Osie, Miasto Świecie, Miasto Nowe,

      Katarzyna Ostrowska – Gmina Świecie, Pruszcz, Lniano

    • Podstawa prawna

      Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ).

      Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia
      29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U z 2016 r. poz. 1034 z późniejszymi zmianami).

    • Typ treściProcedury załatwiania spraw

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian